در حال بارگذاری
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان‌شمالی:

کمبودی در تأمین کالاهای اساسی مردم نداریم

شماره خبر : 179 - https://asreatrak.ir//short/Ng5Xz

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: تأمین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به صورت مستمر در سطح بازار انجام می شود

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، ناصر فخرموحدی ظهر دیروز در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان و ساماندهی ‌گندم، آرد و نان که در استانداری برگزارشد، اظهارکرد: با فراوانی کالاهای اساسی در سطح بازار تعادل برقرار و سبب تنظیم بازار و کاهش قیمت های اجناس در استان می شود.

 فخرموحدی افزود: براساس‌ ابلاغ از سوی وزارت کشور جلسات تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان  به صورت هفتگی برگزار و اقدامات انجام شده و وضعیت سطح بازار مورد بررسی قرار می گیرد و مدیران نیز نسبت به مصوبات و دستورکارهای این جلسات اهتمام ویژه داشته باشند.

وی بر اجرای طرح‌های گشت مشترک، کنترل و نظارت جدی بر سطح بازار و انبارها توسط دستگاه‌های متولی تاکید کرد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: دستورات کشوری را در استان بومی سازی کنیم تا قدرت خرید مردم بالا برود و کالاهای مورد نیاز به راحتی در دسترس و سبد غذایی مردم قرار بگیرد.

وی گفت: اکنون ثبات در قیمت‌ها در استان وجود دارد و هیچ کمبود و محدودیتی در تامین و توزیع کالا نیست.

در این جلسه علاوه بر هماهنگی لازم به منظور تشدید نظارت‌ها با توجه به شرایط موجود بین دستگاه‌های نظارتی، گزارش و اقدامات صورت گرفته در خصوص تنظیم بازار استان ارائه و مطرح شد که تامین و توزیع ۶۹ تن گوشت گوساله منجمد برزیلی و توزیع ۲۰ تن گوشت گوسفندی منجمد از روز گذشته در سطح بازار آغاز شده است.

همچنین توزیع سایر کالاهای اساسی به ویژه توزیع مستمر شکر و قند نیز ادامه دارد و هیچ کمبودی وجود ندارد.

انتهای خبر/د

0 نظر

ارسال نظرات